מלכיאלי: "לא זוכר קואליציה עם כל כך הרבה הפסדים"

    מהדורת הבוקר No Comments on מלכיאלי: "לא זוכר קואליציה עם כל כך הרבה הפסדים"

    ח"כ מלכיאלי בריאיון ל'קול חי': "הקואלציה זוכה לחיבוק תקשורתי שלא היה כמותו. יש לנו רה"מ חלופי מנותק שלא יודע מהו משבר דיור, ומהו יוקר המחיה. יום טוב כלפון חכ נורבגי, אנונימי. שלא קשור לכלום ומחפש כותרות. הממשלה עצמה נגד החוק כי זה אושר לטרומי בלבד. החוק נגד אפלייה כבר קיים חוקק אותו ח"כ מרגי"

    צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מיכאל מלכיאלי שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת הבוקר והתייחס לניצחונות של האופוזיציה בהצבעות בכנסת פעם אחר פעם: "יש שם קבוצה של אנשים שאין להם לאן ללכת. ההפסדים שלהם זה לא רק העניין הטכני, אתמול 6-7 חוקים הם בכלל לא העלו להצבעה בגללנו. כלפון מדבר כבר כמה ימים על החוק שלו של בנוגע לאפליה ובסוף זה בכלל לא עלה. בסוף הערב – הסתדרו עם רע"מ ואז הם באו להצביע וגם אז הם נפלו כי זו קואליציה שהיא לא מאורגנת".

    "נכון שעל הנייר יש להם רוב, אבל כה לא מתנהלת קואליציה", אומר מלכיאלי. "אני לא זוכר שהייתה קואליציה עם כל כך הרבה הפסדים בתקופה כל כך קצרה".

    עוד אמר מלכיאלי: "מדובר בקואליציה שאחד לא סובל את השני". לאור החרמות מצד אחד ושיתוף הפעולה מעת לעת מצד שני, הוא נשאל מתי מותר לשתף איתם פעולה ומתי 'אסור': "זאת קואליציה שאין מה לשתף איתה פעולה, אם יש שם אחד שבאמת רוצה להילחם ביקר המחיה שיצביע נגד הממשלה הזו".

    הוא התייחס לשיתוף הפעולה של יו"ר ועדת הכלכלה בחלק מהמאבקים נגד יוקר המחיה אל מול שר האוצר: "גם ביטון – הממשלה הזו עומדת על האצבע שלו. היחיד בפריפריה שמעניין את בנט זה ביטון עצמו (תושב ירוחם)".

    עם זאת, מלכיאלי הודה כי ביטון "למרות שהוא חבר קואליציה, הוא יודע להביך את ליברמן. אבל אם ש"ס לא הייתה מציפה את הנושא של יוקר המחיה גם זה לא היה קורה".

    עוד הוסיף מלכיאלי: "הקואלציה זוכה לחיבוק תקשורתי שלא היה כמותו. יש לנו רה"מ חלופי מנותק שלא יודע מהו משבר דיור, ומהו יוקר המחיה. יום טוב כלפון ח"כ נורבגי, אנונימי. שלא קשור לכלום ומחפש כותרות. הממשלה עצמה נגד החוק כי זה אושר לטרומי בלבד. החוק נגד אפלייה כבר קיים – חוקק אותו ח"כ מרגי".



    0 תגובות